A Penitent Blogger

Mindful of my imperfections, seeking to know Truth more deeply and to live Love more fully.

Quid sum miser tunc dicturus? Quem patronum rogaturus? Cum vix iustus sit securus?
Recordare, Iesu pie, Quod sum causa tuae viae: Ne me perdas illa die...

Friday, June 18, 2004

Dominus pascit me

et nihil mihi deerit:
in pascuis virentibus me collocavit,
super aquas quietis eduxit me,
animam meam refecit.
Deduxit me super semitas iustitiae
propter nomen suum.
Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis,
non timebo mala, quoniam tu mecum es.
Virga tua et baculus tuus,
ipsa me consolata sunt.
Parasti in conspectu meo mensam
adversus eos, qui tribulant me;
impinguasti in oleo caput meum,
et calix meus redundat.
Etenim benignitas et misericordia subsequentur me
omnibus diebus vitae meae,
et inhabitabo in domo Domini
in longitudinem dierum.


The Lord pastures me,
and nothing to me will be lacking:
in pastures green he has placed me,
along quiet waters he has led me,
my soul he has refreshed.
He has led me along the paths of justice
for the sake of His Name.
For indeed if I should walk in the valley of the shadow of death,
I would not fear evil, for you are with me.
Your rod and your staff,
they have consoled me.
You have spread before me a table
against those who trouble me;
You have annointed my head with oil
and my cup overflows.
Indeed, goodness and mercy will follow me
all the days of my life
and I will live in the house of the Lord
for length of days.